Wednesday, March 08, 2006

Setih se ponekad, minulih druženja i tada me uhvati seta i želja za novim poznanstvima, kao i tuga za onima koji više ne dolaze. Sutra će biti tačno godinu dana kako sam uveo internet i otpočeo ovo druženje sa ljudima sa druge strane, nevidljivima , interesantnima , sa ljudima koje sam upoznao neke veoma dobro a neke ne. Sa nekima nisam nikada došao u kontakt , sve se svodi na to da ponekada nisam imao ni vremena za chat a ni za forum. Ja se iskreno nadam da ću u sledećih godinu dana upoznati još barem toliko poznatih osoba koliko do sada i da ću napisati gomilu novih pesama i postova kako na ovome forumu tako i na ostalim meni dragim sajtovima. Hvala svima koji su mi u proteklom periodu pružili zadovoljstvo da se sa njima upoznam i nadam se da će oni ostati uvek onakvi kakve sam ih ja upoznao, hvala im na njihovoj podršci i razumevanju!!!



Ponekada me
uhvati seta,
i tuga za prošlošću,
i tada se setim
svojih prijatelja
i dobijem nadu
u lepše sutra.
Hvala vam od srca
jer ste tu
i postojite
jer da nije vas
ne bi ni ja
postojao.
Tu i Sada,
prošlost
i budućnost
za sve nas.
Hvala od srca!!!


Svim mojim prijateljima od srca hvala. Snejks . 28.02.2006

0 Comments:

Post a Comment

<< Home